Zadnja obvestila

Kontakt

Vračila blaga in reklamacije

14-dnevni odstop od nakupa

Če s kupljenim izdelkom niste zadovoljni, ga lahko vrnete, ne da bi morali navesti razloge za svojo odločitev. Vrnili vam bomo kupnino (brez stroškov poštnine).

Vračilo izdelka ni možno v naslednjih primerih oz. imamo pravico zaračunati primerno odškodnino če:

  • je izdelek pokvarljiv ali gre za izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe (na primer: pijača, hrana),
  • je izdelek rabljen ali pa so vidni sledovi uporabe,
  • je embalaža ali izdelek poškodovan, umazan, ni originalne embalaže in ostalih potrebnih dodatkov,
  • je izdelek narejen oz. dobavljen po posebnem naročilu kupca.

Kako vrnem izdelek?

Pošljite nam elektronsko sporočilo na info@cafe-plaza.si, v zadevi napišite »Vračilo [številka naročila]«.

Izpolnite dokument za vračila in ga skupaj s kopijo računa priložite pošiljki. Dokument najdete TUKAJ.

Pravilno zavijte in zapakirajte izdelek, tako da bo pripravljen na prevzem s strani dostavne službe. Ko bo izdelek v našem skladišču, bomo nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.

Izdelke vrnite nepoškodovane in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to bili krivi vi. Artiklov ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Opraviti smete ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da s tem izgubite pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega, ali gre za pošiljko/paket/tovor).

Pri odstopu od pogodbe, pri kateri je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo.